Een warm welkom - Reisverslag uit Lexmond, Nederland van Familie Wersch - WaarBenJij.nu Een warm welkom - Reisverslag uit Lexmond, Nederland van Familie Wersch - WaarBenJij.nu

Een warm welkom

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Juli 2014 | Nederland, Lexmond

Mama, ik zie bergen! We vliegen op 10 km hoogte, maar Ties heeft gelijk, de hoge bergen van de Himalaya schitteren in de zon. Het vliegtuig zet de daling in. En onze kinderen vinden het al net zo spannend als wij.

De geur van curry, zweet en wierook komt ons tegemoet. De kleurenpracht van de sari's is een genot voor het oog!

De auto van Tej staat voor ons klaar om ons naar " huis" te brengen. Een klein avontuur, want onze kleine blonde kinderen zorgen ervoor dat menig motorrijder stevig op de rem trapt om ze eens goed te bekijken. De dames achterop staren ongegeneerd de auto in. Ties, Lise en Siem zwaaien vrolijk terug.

Bij Tej en Rupa worden we warm ontvangen en er staat een heerlijk bord eten voor ons klaar, en moe van onze lange reis kruipen we onze bedjes in. Morgen bekijken we onze projecten en bezoeken we onze kids.
Bij het instoppen vraagt Lise: " Mama, wanneer gaan we nu eigenlijk naar Nepal? "

• 09 Juli 2014 - 14:58

Ruud:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier met elkaar en succes met onze projecten.

• 09 Juli 2014 - 19:33

Marc:

Veel plezier !

• 09 Juli 2014 - 20:59

Desiree:

Fijn! Geniet ervan.. beetje bij komen en dan op pad. Lfs

• 10 Juli 2014 - 10:41

Juf Cocky Beths:

lieveTties en lise. We vinden het fijn om een foto van jullie te zien, we missen jullie!
    Hier in de klas zijn we al aan het opruimen en schoonmaken.
    Vandaag is het warm weer dus gaan we zo buiten spelen.
    Liefs van alle kinderen en de juffen.

Familie

Wij (Marcel, Ankie, Ties, Lise en Siem, ook wel de van Wersjes genoemd) vertrekken voor 2 maanden naar Nepal. We zullen onze projecten bezoeken, en goed bekijken hoe we de kinderen nog verder kunnen helpen. Ook zullen we gaan ervaren hoe het is om te reizen met 3 kinderen van 5 , 4 en 2 Weten hoe het ons vergaat? Check dan regelmatig deze blog!

Actief sinds 30 Juni 2014