Hallo allemaal - Reisverslag uit Lexmond, Nederland van Familie Wersch - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Lexmond, Nederland van Familie Wersch - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Door: Ankie

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juni 2014 | Nederland, Lexmond

Weten hoe het ons vergaat? Check dan regelmatig deze blog!

• 01 Juli 2014 - 08:57

Jeroen:

Gaaf, ik ben benieuwd hoe het voor de kids zal zijn.

Tip je kan je ook aanmelden voor het ontvangen van nieuwe blogs via de mail hier links

• 01 Juli 2014 - 09:37

Femke De Breed:

Een hele fijne reis toegewenst! Wat zal het een mooie ervaring worden om dit samen met het gezin mee te maken! Ik ben benieuwd naar alle verhalen :)
    Liefs, Femke

• 01 Juli 2014 - 09:52

Cari:

Goede reis en doe iedereen in Nepal de groeten! En feliciteer Gelu van ons met zijn mooie dochter :-). Groetjes Cari, Goos & Tom

• 01 Juli 2014 - 11:13

Hanneke Hansen:

Een hele goede reis!! Veel plezier en succes. Ik ben benieuwd naar alle verhalen!

• 01 Juli 2014 - 15:02

Désirée:

Heeerlijk familie van W! Het is jullie gegund, geniet ervan en hou ons op de hoogte...doen we net alsof we ook mee zijn ;-). Liefs
    Ps inderdaad aanmelden links voor de mailinglist zorgt dat je niets mist!

• 01 Juli 2014 - 16:19

Ramona Joemman:

Wat gaaf, heel veel plezier en heel veel verrijking gewenst.

• 01 Juli 2014 - 22:44

Ger Wijnhoven:

Knap van jullie en ... heel veel plezier en succes...

Familie

Wij (Marcel, Ankie, Ties, Lise en Siem, ook wel de van Wersjes genoemd) vertrekken voor 2 maanden naar Nepal. We zullen onze projecten bezoeken, en goed bekijken hoe we de kinderen nog verder kunnen helpen. Ook zullen we gaan ervaren hoe het is om te reizen met 3 kinderen van 5 , 4 en 2 Weten hoe het ons vergaat? Check dan regelmatig deze blog!

Actief sinds 30 Juni 2014