Nepal door de ogen van Ties en Lise - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Familie Wersch - WaarBenJij.nu Nepal door de ogen van Ties en Lise - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Familie Wersch - WaarBenJij.nu

Nepal door de ogen van Ties en Lise

Door: Ties en Lise van Wersch

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 Juli 2014 | Nepal, Kathmandu

Wij vinden het leuk om met de kindjes in het weeshuis te gaan spelen. In de taxi mag je zonder autostoeltjes en autogordel. Wij hebben aapjes gezien, en die gingen eten stelen.
Wij vinden de rijst hier best lekker.
Lise vindt de parapluutjes tegen de zon leuk. En Ties vindt het leuk dat we vandaag naar het zwembad gaan.
Wel is het gek dat iedereen met ons op de foto wil, en dat mensen ons willen aanraken.
Nu gaan we weer spelen.
Namaste

Familie

Wij (Marcel, Ankie, Ties, Lise en Siem, ook wel de van Wersjes genoemd) vertrekken voor 2 maanden naar Nepal. We zullen onze projecten bezoeken, en goed bekijken hoe we de kinderen nog verder kunnen helpen. Ook zullen we gaan ervaren hoe het is om te reizen met 3 kinderen van 5 , 4 en 2 Weten hoe het ons vergaat? Check dan regelmatig deze blog!

Actief sinds 30 Juni 2014